mandag den 27. oktober 2014

Space invaders!




Jeg går og går og går og….











Trædemøllens spind ruller sig i det ganske Univers af format og mægtighed med perfektionisme i alle sine vendinger.


Jeg lærte mig kunsten at være vand!


Den situation jeg befinder mig i ~ ja det er den situation jeg befinder mig i!


Det nu der var, det passerede for at være en lille del af historien. Om jeg som menneske lille dog formåede at holde det fangen….

Jeg lærte mig kunsten at det der passerede er passe og ude af hænde!

Det nu jeg værnede og forsøgte at lade stoppe den mølle jeg træde, set bragte mig svie og smerte.


Det smertede og smertede og sved og sved. Det var som om at jeg ikke tillod mig den lære at det er at lade smerten glide og slippe og bare hvile og balancere i velvære.

Jeg lærte mig at bryde en vane!

Å min vane den dejlige vane, se den jeg kende og værne og smerten kan lade sig brede – med hvilket formål – det var som om at jeg atter vendte mig mod den higende smerte.






Jeg lærte mig at det jeg ud i det ganske Univers jeg sende, se det til mig i mit lille indre univers jo igen vil vende!


Jeg går på livets landevej, jeg træder den bløde landevej. Om den vej skulle være med flintesten, tidsel, glasskår og belagt med torne af rose, se da jeg ved, at jeg kan gå og gå og vide at det ej varer ved.


Jeg lærte mig at holde mit hjertes øje mod lyset og glæden og varmes derved!



Jeg går gennem situationen jeg er i og holder min tanke rettet mod løsninger at fange. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Notice