søndag den 12. oktober 2014

Livets sprødhed!

Kreativitet: Dyk ind i din indre kunstner, ved at tegne, skrive, male eller lave musik.

Skyerne hviler rastløs hen over den så nuancerede skønhed der er at skue. Forme af bløde, støv og væske der lader sig sejle der på buen der transporterer lysets farver.

Tegne det jeg kan lide.
Tegne det jeg gerne så min hverdag der være.
Tegne det jeg favner og fjoller af farver der fryder og fregner.

Jeg kan skrive et ord, sætte kulør på, og brug én smiley og danse tam tam.

Jeg kan node en flyve og kvadre en sonate og synge så fuglene fnidrer, og tromme der til.

Jeg kan male akvareller og nyse lidt med pasteller og sjatte en oliepøl så den ligner en figen der flygter fra hønsene med pletter der ligner jeg ved ikke hvad.

Lidt træg det sig hænde i starten det spæne, og lidt efter lidt så kan jeg tillade mig selv at udvide repertoiret.

Hvis jeg vil!







Vigtigheden af at tillade mig at min fantasi får lov til at udvikle sig, at få lov til at florere langt mere end gerne ~ se det er for mig som menneske måden jeg kan bruge mine tanker, mine ord som igen er basis for hvilke følelser der hopper og danser i mit indre univers ~ det er disse jeg gerne vil ind og aktivere i en retning ~ det er det der i mit lille bitte dejlige nu der er byggesten i min hverdag. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Notice