tirsdag den 7. april 2015

Teamwork



Når et menneske har været extrem total negativ omkring sig selv ~ som jeg ~ kan der være små nuancer af områder der dukker op som en ikke anede en havde ~ jeg oplever at der af og til popper et lille omrids op, en snert af det jeg engang var, i et område jeg ikke var bevidst om at det stadig var sådan.

Flux finder jeg mine linjer:

¤¤¤¤¤¤¤¤¤
What I think, I create
What I feel, I attract
What I imagine, I become
¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Tager lige et overblik eller to, over tingendes tilstand…



Jeg har brug for at definere overfor mig selv ~ hvad er det nu lige helt konkret jeg har for vane at gøre her.

Gennemtænker lidt på kryds og tværs……..

Og finder den enklest måde at definere overfor mig selv, hvad er det lige for en ændring jeg ønsker at jeg gør mig.

DET ER NØDT TIL AT VÆRE ENKEL – for min erfaring fortæller mig at der kan ske tilbagefald – og for at jeg nemmest kan modvirke et sådan- så må det være enkel og meget ligetil for at jeg langt bedre bevarer overblikket.

Jeg ”justerer” ind efter mine tre linjer, det vil sige at jeg er omkring mine tanker vedrørende lige netop et bestemt område, hvad er det netop disse tanker har ført mig frem til. Og ikke mindst, hvad er det jeg langt hellere ønsker at fremtræde.

Ligeledes omfavner jeg de følelser der måtte være forbundet herom, på nuværende tidspunkt ved jeg at følelser er en vigtighed at have med i sine vurderinger. Også her overvejer jeg nøje hvordan er det lige at jeg kan ændre mine følelser, altså efter at jeg har kortlagt disse.


Mine drømme om fremtiden tager jeg i hånden, ser lidt på den, vender den i forhold til helle den sammenkogte herlighed ~ giver den et knus og bevarer den i hjerte ~ det blev til et samarbejde frem for at jeg modarbejdede mig selv. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Notice