søndag den 12. april 2015

Attention Intention




Hvor kan jeg starte, hvor er min begyndelse, det hele hænger uadskilligt sammen, sammenfiltret på kryds og på tværs………

Og jeg springer ud i det med et smil.
Alt det der sker, sker fra det inderste af mennesket. Bliver mennesket sygt, roden hertil er at finde i det indre. Det er der en kan gøre en indsats om en ønsker at hele.
ALT SKER UD FRA HVAD JEG HAR/LADER VÆRE DET STYRENDE I MIT INDRE UNIVERS.


Alt i Universet er energi.
Alt er lys fra kilden til alt liv.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
ALT I UNIVERSET ER TILGÆNGELIG FOR MIG SOM ENKELTINDIVID!
Oplever jeg at der er forhindringer, da
ER DISSE UDELUKKENDE I MIT INDRE UNIVERS.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Så alt det jeg vil, det kan jeg få tilgang til.
Eksempelvis evner, ja eller viden, men ellers hvad som helst, you name it!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Ud fra denne viden, disse principper er det eg bruger det jeg kalder min ”hjemmestrikkede BARS”
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Den der ønsker behandling, beder jeg om at tænke på noget – behageligt, noget venligt, noget positivt, noget der er med til at skabe en behagelig indre atmosfære.
Alt afhængig af hvem det er, det kunne også være jeg bad vedkommende om at tænke på en kanotur på sol fyldte rolige vande.  Det er lidt med at kende den der bliver behandlet.
Under behandlingen er jeg meget koncentreret om mine tanker ~ jeg tænker lys fra kilden ned til den der skal behandles. Jeg bruger alle de dejligheder og vidunderligheder jeg overhovedet kan finde på at påhæfte den der nu står for tur.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Dette er det eneste jeg fokuserer på!
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Den der behandles placere sig i en stol, sidder godt, behagelighed er i højsæde her.
Og jeg selv lejre mig i en afslappet stående afslappelse – du kan måske sammenligne det med ~ flyde i vand bevægelser……….

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Den yngste søn er autist, han kalder det hovedbundsmassage!
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Oftest åbner jeg op med at cirkle i bløde bevægelser i hovedbund, også gerne omkring pande og der kan være dage jeg afslutter med at gå omkring skuldre også.
På et tidspunkt begynder jeg i stedet at bevæge fingerspidser samme område.
Altid og hele tiden koncentrerer jeg mig i mit indre som før beskrevet.
Jeg bruger den tid jeg har til rådighed, jeg bruger den energi jeg har til rådighed.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Det er det jeg ikke kan se der er stærkest.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

De tanker en har om et andet menneske har stor, stor effekt for ~
Jeg sammenkobler det menneske med ord som jeg måske ikke ville have gjort – men ved det at jeg bruger ALLE de ord som jeg overhovedet kan komme i tanke om der har positive konnotationer, så kan det være at den jeg begynder at se den jeg behandler i et nyt lys.
Men samtidig, vil disse tanker have en positiv effekt for den der bliver behandlet.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Alt sammen er lys fra kilden til alt liv.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Hvis en familie vælger at behandle hinanden på denne måde vil der opstå et langt bedre, forhold, varmen vil lade sig brede, bånd plejes og styrkes.
Tid er det krydderi der skal tilføjes lidt af.



 Jeg vil afslutte med det vigtigste af alt ~ intention.
Det er vigtigst at holde fokus på intention inden jeg begynder en behandling.
Hvem er det lige jeg ønsker at gøre noget godt! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Notice