fredag den 17. april 2015

Lære at lytte! … Til?




Ja og så skrev jeg – og skrev! Så læste jeg det jeg havde skrevet. Og det blev arkiveret under overskriften ”vås”

Jeg skrev igen, og erfarede samme resultat, ved nærmere eftertanke, mon ikke det to gange yderligere ord, pænt arrangeret på rad og række, måske mere i geled, og kategoriseret som noget der virkelig ikke burde læses!

AHA – god ide, jeg tænke, der må være sig et spørgsmål at stille!

Ja der måtte da dukke omkring de hundrede op!  Ih hvor vel, vejen med spørgsmål var totalt tørlagt, end ikke omridset af et fatamorgana var at ane!

Nå ja jeg tænkte at det måske nu nok ikke var i dag at jeg skulle poste noget i gruppen ” Den Indre Styrke” ~ hvilket jeg proklamerede, og havde vist også ytret omkring en meditation.

Så var det at jeg noterede mig dette:




Jeg ved at de poster jeg ser og noterer mig på bogen med de mange ansigter, har et budskab til mig, men frustreret – mente jeg nu ikke at jeg var!

Og jeg overvejede et kort sekund at poste det! Flygtig måske mere. Men affærdigede det med ”Nej selvfølgelig skal det ikke være tre dage”

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Godt så!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Om natten havde jeg en drøm. Det er yderst sjælden at jeg har en ide om hvad var nu lige nattens drøm det var.

Drømmen var delt i to det første vil jeg ikke på nuværende tidspunkt fremlægge her, da jeg har en stærk fornemmelse om at det har en betydning jeg ikke helt har klaring på. Men sidste del”

Drømmen var kort. En cykel og en bil, side om side på sin vej gennem en by, vejen var bred, vejen var meget bred! Og den delte sig i et y. Det var som om jeg skulle den anden vej, men ikke magtede at styre derover.


Drømmen var meget livagtig, da jeg vågnede var jeg overhovedet ikke i tvivl om at det var mig der både kørte cykel og bil – og i susende fart!

Jeg lagde lidt og lod tanken vandre sig en tur.

Så var det at eg kom i tanke om smerten i knæet den foregående dag. Ja der havde vist også været noget jeg overhørte dagen der før.

Jeg er Kabbalist, os ”Kabbelaner” gør alt op i en spirituel energi.
Så jeg ved på nuværende tidspunkt godt hvad er det nu lige en smerte i et knæ kan indikere.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Stædig stolthed og ego. Manglende evne til at bøje. Frygt. Manglende fleksibilitet. Vil ikke give efter.
Repræsentere retningsændringer i livet og den lethed af disse bevægelser

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Ikke fordi at vi på nogen måde behøver at entre dette udi fin detaljen!! Skrive Lone og pudser glorien en kende!

Lad os blot sige at Universet har lavet sig en aftale med Lone, og når der er knyster og knaster i geledderne ~ så er det at Lone lytter efter!!

HM

Nå ja, det gjorde hun så ikke denne gang!!

Jeg sammenfattede manglende spørgsmål, skrivende affald, drøm et, drøm to, og de knæ-sortiment jeghavde overhørt ~ og lyttede.

Snart fandt jeg hvad det drejede sig om.

Og ja ~ okkedisse okkedasse :D det var frustration! 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Notice