søndag den 19. april 2015

Så et frø der gavner.



God morgen ~





Den gode morgen begynder om aftenen inden sengetide…..

Et øjeblik med nydelse, måske tid til en kop med te og lune.
Eller måske det er at foretrække at entre dyne og pude og lade tanken dvæle om..

Øjeblikket er her jeg bestemmer at, den her nat er en der bringer mig rolige drømme, styrkende glæde til dagen der kommer.

Jeg bruger alle de dejligheder omkring dette ~ og jeg bruger naturligvis ”Jeg Er”

Jeg er god nats søvn
Jeg er behagelige drømme.
Jeg er afslappet.
Jeg er……………..og så videre!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ 
Ordet skal er anbefalelsesværdig at undlade. Om jeg bruger skal pålægger jeg mig mentalt en unødvendig byrde.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Så stil vækkeuret lidt før end vanlig, for at bruge en lille tid til at vågne.

God morgen Univers, det er en glæde at få lov til at vågne op denne morgen.
Hvad har du af dufte til mig? Forårets komme, grenene vipper en glæde, for at fuglen kan sidde og udtrykke deres hyldest.

Kort sagt, jeg lader fantasien sværme omkring noget af det jeg kender og værdsætter.

Jeg lader mine tanker skabe behageligheder i mit indre univers! 
Der kan være dage jeg foretrækker at bruge ~ Jeg Er om morgenen også –

Jeg er dejlig dag
Jeg er glad……….og så videre

Når jeg har tilladt mig selv at blive dejlig vågen sådan – er det jeg vælger – NU HAR JEG LYST TIL AT STÅ OP og ud i den dejlige dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Notice