søndag den 12. april 2015

Jeg ønsker gerne at justere på hvad jeg trækker til mig!






Og da mange af os er ved at vågne op omkring det at bære bevidst omkring ~ tanker ord og følelsers betydning for det enkelte menneske, er vi ligeledes begyndt vågne op om hvad der kan gøres.



Ud fra devisen alt er godt
Kabbalah rådgiver ved frygt:

1. Hver dag skriv i din dagbog, smiler, har du ingen, så er det måske tid til at overveje, skriv mindst fem forskellige ting du værdsætter I dit liv, hvis ikke du kan finde følelsen taknemmelighed I dit indre – så skriv – ”det eller det værdsætter jeg – tak for det(og tilføj ordet igen)”

Har du svært ved at finde fem, skriv dem du kan, og du vil opdage som tiden går, vil der blive mere og mere du kan føje til din liste.

2. Praktiser venlighed – tilfældige stæder, overalt der du færdes så meget som muligt.           
                                                                                           Spørgsmålet jeg kan stille er: Hvad kan jeg gøre for dig? Hvis jeg formår at fokusere på noget godt for en anden, og det andet blegnede, vi kan ikke holde fokus på mere en et sted. Stort set, på den måde, narrer jeg bevidst hjernen til at slippe taget af den klamrende frygt.
                                                                                            
3. Genkend dit eget potentiale og maksimer det daglig. ’
                                                                                                                                                                                   Mange af os har så grumme erfaring omkring janteloven, den udhuler mit selvværd. Forlad det der kan tynge, og stol på dit indre, det er ligeledes noget der lader blegne det en ønsker at slippe.
                                                                                                         4. Om en begynder at tænke- hvad kan jeg gøre for at hjælpe en anden – da flytter jeg mit fokus fra min bekymring ’
Se den her er der potentiale i, den kan gribe så meget om sig at det andet lod sig forsvinde i en grad og i et tempo du ikke kunne forestille dig muligt.
                                                                                                                                                                                         5. Erkend din frygt, de er ikke så frygtindgydende som du forestiller dig.
                                                                                                                                                                                            Jeg ved fra mig selv at tanker kan ofte virke dræbende. Vi laver tårnhøje forestillinger af vrangt og grimmeligheder for os selv – men helt ærlig, jeg kan vælge at det er mig der tager hånd om min situation, så det ikke er frygten der styrer mig.
                                                                                                                                                                                            6. Omfavn det positive aspekter af din frygt.

                                                                                              Desto mere jeg kan gøre for mig selv for at abstrahere fra det jeg frygter, desto bedre kan jeg bryde frygt. ALT forekommer i cirkler i det ganske Univers, jeg oplevede at det var lidt vanskelig i starten at finde noget positivt i dit eller dat, men som det skred frem blev det nemmere og nemmere og nemmere.


Da ser du, at du og opdager at det du frygtede, blev til noget du kan vende tid din fordel og du bliver styrket derved. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Notice