tirsdag den 21. april 2015

Tankens anmodning!




Den altid virkende lov…

Al min tankevæld er anmodninger jeg udsender. Påpasselighed jeg finde, jeg af mig jo kræve.

Jeg tænke på det jeg gerne attråer og higer, resten lader jeg falde til ingenting.  

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Ikke så nemt, ikke så let ~ nogen ville mene det tangere!

Sløjfe ikke, hold fast i nemt og let, og lad Universet være mig behjælpelig om dette at udfolde.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Jeg har altid i baghovedet at Universet og jeg er hinandens hjælpere.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Er der noget jeg har en vanskelighed omkring!!

Så finder jeg cirkler heri og tillader mig selv at bruge disse.

De eneste eksempler jeg lige nu formår at ytre er: ”om jeg fryser, jeg tænker varme, om jeg sveder, jeg tænker kølige vinde”

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ 

Jeg har med i min hverdag, det dejlige gode, og jeg glædes derved, at vide fordelen i at være påpasselig med min higen, mine ønsker ~ jeg lærte mig at det er netop det jeg får, og der var engang jeg higede noget uden dog at ane, Universet, du ganske perfekte vidunderlighed, jeg altid er elsket og bliver rundhåndet givet, ALT der fra hjerte lader sig springe.






¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Mit tankevæld, i nuet er små frø der sås,
Spred glæde, tænk kærlighed, spred ynde, tænk kun det bedste om alt og alle.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Tiden er det dejlige krydderi der må tilsættes nuet, og al din tanke blev til ~ lad drømmen sig blomstre en dejlighed af et klenodie.


Alt er foranderlig, livet en foranderlighed og dog altid det samme – energisk energi der ikke er i bero. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Notice