søndag den 19. april 2015

The Law of Attraction!




Der er mennesker nok der vil forsøge at franarre mig min indre ro.
Der er mennesker nok der vil forsøge at fortælle mig en jantelov om mig.

Men jeg bestemmer selv om dette er noget at jeg ønsker at tillade andre at gøre.

Eller vil jeg lade det prelle som dråber på en fjerpragt.

----------------------------------------------------------------

Desto mere jeg understøtter: mig, den jeg er, det jeg står for…
Desto stærkere jeg der er at finde, desto mindre grund til det modsatte.

Jeg understøtter ikke dette ved at fremhæve noget negativt omkring et andet menneske ~ det ville blot fortælle en deklaration om hvem jeg selv for et menneske være!!


Benytter lige lejligheden til at understrege at jeg naturligvis bruger linjen: ”Jeg er stærk”

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Den måde jeg ser mig selv på ~ er lige netop sådan andre vil opfatte mig på!!
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤





Min selvopfattelse er noget der er med til at danne de indre aromatiske vinde, smiler, følelser om du vil!
Universet, det smukke perfekte Univers, med ditto lov at træde på……


Alt det mennesket udsender, jeg lille magnet, se det er hvad der returneres mennesket. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Notice