onsdag den 25. marts 2015

Signalposter i vind og vejr



Jeg var hos et ægtepar i dag…..

Han var så træt lige nu….. af og til eller var det måske mere …ofte eller var det nu sådan at det måske endda mere var – oftest!!

Jeg spurgte ham ”Når din bil er kørt tør for benzin, lader du da som ingenting og kører hen for at tanke op”?

Jeg har noteret mig at der bliver klaget over træthed.

Jeg har en formodning om at det er mennesker der ikke har beskæftiget sig overvældende meget omkring den usynlige sfære er jeg lidt påpasselig med at springe ud på det helt dybe vand.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Mit spørgsmål gav anledning til smil! Smil er dejlig det er netop noget der er med til at højne energi niveauet en kende!
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Og jeg entrede mit næste spørgsmål.  Det var lidt omkring hvordan han startede dagen.

Jammen, han vågner, og så skal han – og så er der – ja og – så er det at jeg skal…men der er også morgner han ikke gider at stå op og så bliver liggende i sengen.

Kunne du vågne, og så tænke, eller sige at det her er starten på en dejlig dag? Og så slappe lidt af, der under den varme tillokkende dyne?

Ja de mente han jo nok at han kunne! Og jeg fortsatte med at fremover så er det TOTALT forbudt at sige ”gider ikke stå op”

Derimod hedder det ”Jeg vælger at blive i sengen lidt længere fordi det er noget der gør mig godt”

Dernæst vil jeg gerne fortælle dig noget der er totalt forbudt i vores hjem: ”Skal”

Familien Danmark er så vandt til at bruge vendingen – nå nu skal jeg også…et eller andet!

Og inden han overhovedet var ude af fjerne var han omkring fem eller ti områder han SKAL i gang med!

Næ nej, nu bliver du i sengen, og sunder dig lidt ”J jeg siger at det er en dejlig dag” han har et lunt glimt i øjet den Jyde.

NÅR du har gjort det, når du er part til at til at stå op så ser du mentalt raden rundt og udvælger DET der er vigtigst.

Og så hedder det ”Jeg vil hjælpe min hustru netop med det hun har så hårdt brug for at få hjælp til her om morgenen” Hustru er i øjeblikket syg. Du vælger at det er noget du VIL gøre og du ved at hun har brug for din hjælp, hvorfor så ikke sige: ”jeg vil hjælpe hustru for at gøre hustru noget godt, ja måske det kan gære en glæde”

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Vi var omkring en del andre områder her i dag. Da jeg komme hjem er der en mand der – ih hvor vel!!! -  siger at han er træt!!

Stakkel, så står han jo virkelig til et foredrag der stryger alle sejl!

Nope – du kan finde en stol der kan tåle arbejdsbukser, og så kan du i stedet for sige at du lige har energi og erkende at der er brug for mere.

Nu du sidder der, så kunne du tænke på noget du holder af – i morgen vil du gerne gå en tur med hunden, skinner solen? Eller er der mon dråber der lader sig falde, og hvor er det dog ligegyldig for så er der en paraply.

Vi var omkring årsag til hvad var det der foranledigede en følelse af den manglende energi – og vi var omkring få andre områder af noget der gjorde en forskel af en mere positiv karakter – samt en lille behandling af min ”hjemmestrikkede” Bars – og energien var total i top!





Mange af os er måske bedre til at overhøre de signaler som kroppen udsender.

Er det ikke der jeg lille magnet bør sætte ind – sådan som jeg har det er de energier jeg udsender, de følelser -  som er så fatal vigtige for mig?

Hvis jeg gerne vil forvente noget godt………..


Jeg er taknemmelig for at jeg er god til at lytte til mine egne signaler ~ OG ~ at jeg hele tiden bliver bedre!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Notice