søndag den 22. marts 2015

To be or not to be......


At elske sig selv er ….
At elske dig selv er…..
At elske mig selv er…..

På et tidspunkt var jeg et menneske med selvværd at karakter, destruktiv, negativ og total fastfrosset i væren og laden.

Det blev ændret. Jeg vil i dag vove at sige at det er af fatal konsekvens for den enkeltes liv om hvordan ens selvsyn er.

Et kan jeg lære de børn jeg har fået lov at bære under hjerte til fødsel, nemlig det jeg selv kan, og intet andet.

Mit selvsyn fik en polariseret vending.
Jeg er total Torah freak!

Gen 1:31  Og Gud så alt, hvad han havde gjort, og se, det var såre godt. Og det blev Aften, og det blev Morgen, sjette Dag.

Alt er godt, havde jeg en note at klandre – andre – lad os bruge ordet ”Gud”  - ville jeg påstå overfor mig selv at jeg var noget andet end det der blev skrevet her….

Nu er det sådan at jeg jo lige havde travet og følt helvedes flammer, og kommet fri af disse

Såe – i karambolage for at afgive den glæde jeg havde modtaget – no way Jose!!

Som et løg af mangeartede enheder, skrælledes det negative selvsyn ud af min bevidsthed så at sige.  Og for hvert lag negativ jeg aflagde, indtog jeg en positiv ditto.

Smiler, kirurgi uden bedøvelse!





I dag er jeg taknemmelig for at jeg ved hvem jeg er, hvor jeg er, hvorfor jeg er ~ og ikke mindst mit eget værd! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Notice