tirsdag den 22. juli 2014

Ovevejende ovevejelser omkring vigtigheder!




A warrior does what he loves because he loves what he does.

Er en linje jeg har til at stå skrevet på mit skrivebord.
Jeg vil bare lige sige jeg har et eldorado af sticky notes!!
Kloge og alt muligt……

A warrior does what he loves because he loves what he does.

Er en linje jeg gør god brug af.
Jeg gør det jeg kan li´ at gøre
Løber jeg ind i et eller andet jeg ikke kan sige det samme om, så er det jeg arbejder lidt med min holdning omkring dette.

Jeg behøver måske ikke at elske det totalt. Men er der noget jeg føler totalt modvilje for, så helt klart laver jeg en indre skille linje der siger:

”Enten revurderer du det her forhold du har netop til det Lone. Eller du extremt overhovedet lader være med at gøre sådanne”
Det er ord jeg i den grad har haft megen gavn af omkring mit arbejde i ældreplejen. Ikke mindst da jeg blev overflyttet til afdelingen som aftenvagt i et hus beboende af en gruppe mennesker der er diagnosticeret med demens.


Jeg er en lille magnet. Det jeg udsender, er hvad der reflekteres til mig. No more no less. Såer simpel. Hånd i hanke med følelser i forhold til det jeg gør i min hverdag,  blev vist nok mit motto. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Notice