lørdag den 26. juli 2014

Et menneske det lader sig spejle!






¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Jeg er et menneske jeg er en diskoteks bold af facetter – små glitrende episoder og facetter.


Den eneste måde jeg som menneske kan lære mig selv at kende er i mødet med – noget andet – mennesker, dyr, planter osv. osv. you name it!!


Er der noget jeg oplever i min hverdag der vækker en arrighed – da er det helt sikkert – det er i en eller anden afskygning, i et eller andet omfang allerede i mit indre univers.


Alt i Universet det komplekse, se såre enkelt det lader sig forstå at være energier


Det gælder altid.
Det gælder altid.


Om en opdager noget sødt
Om en opdager noget surt
Om en opdager noget slemt
Om en opdager noget ekstremt


!!!!!!!!!!I You got it yet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Notice