tirsdag den 15. juli 2014

Med tak til René


https://www.youtube.com/watch?v=c9Aqi1eLDyA&feature=youtu.be

Og jeg begyndte at tænke i cirkler……
Det gjorde jeg allerede. Det at leve Torah kræver at kunne tænke mere og mere i cirkelformation og fravælge det lineære of før så vanlige tanke mønster.

En handling er en cirkel
Noget der sker i min hverdag

For eksempel – et menneske der anklagede mig og afgav negative vibrationer imod mig – smiler – lidt før end det nu der netop er til stede –

Det gjorde ondt.
Det gjorde meget ondt.
Jeg er et menneske uden indre forsvars barrierer …….

Jeg har lært at den energi det skaber i mig – at vende den lade energien være en del af mig og det bliver mig derved en styrke.

Ikke ej at forglemme
Vigtigst af alt er ordene at erindre – tilgive, tilgive, tilgive og ja så er det så lige tilgive!!
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Det er ikke noget jeg kunne på automatik, det er ikke noget jeg er blevet givet fra fødsel, altså hvis og i fald at dette skulle være givet – så det en forglemmelse senere er blevet.

Jeg tænkte angreb ind i en cirkel – en del af et hele – jeg går ud fra og tager for givet AT ALT DER SKER ER NOGET DER GØR MIG GODT OG STÆRKERE - en lære for livet.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Og se nu ih du store
Jeg i den grad en lære er givet

Jeg kan skrive min Danske Blog og tak jeg en tåre jeg lader trille 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Notice