lørdag den 19. juli 2014

https://www.youtube.com/watch?v=QZpgHrKXooc





Lyset kilden til alt liv
Lyset er alt
Jeg som menneske er en del af dette alt
Alt i det store vidunderlige mægtige Univers er energi
Kærlighed er det der er drivkraften

Lovene i det ganske komplicerede Univers er i al sin enkelthed altid – en konstant

Der er ikke velsignelser ej heller er der forbandelser

Der er en reaktion

Alt det jeg higer efter det er mig givet.
Altid.
Jeg er den jeg er – jeg skriver den jeg er, jeg taler den jeg er, jeg agerer den jeg er.

Psykologien har en sætning så fin: ”Et menneske kan ikke ikke-eksistere”

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Have faith in your self, and you will be able to accomplish everything ~ The light will do the rest.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Disse linjer er skrevet på gruppen på bogen med de mange ansigter.

”Hav tillid til dig selv.”

Jeg skal gå på vejen der er mig givet, ikke læne mig op og lade mig påvirke til at…..

Gå den vej der er afstukket til et andet menneske.

Mine tanke i det lille så ofte oversete nu er byggesten ud i den dejlige fremtid.
Jeg fandt at det ville være gavnligt for mig at – smiler stort – være lidt ensporet!

Ikke at tænke tanker der var polariserede – og derved bringe mig en gang for mig ubrugelig miskmask.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

At drage sammenligninger imellem tanker og lyn
Alt i det ganske univers er energi

Jeg tænker en tanke der vibrerer ud, ud, ud
I universet er der ingen grænse

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Den eneste begrænsende forhindring der er at finde er menneskets bevidsthed
  
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Tanker jeg tænker bringer mig ind i et område der hedder følelser

Følelser er lidt større end stort og det vil jeg berøre i en anden post.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Notice