lørdag den 26. juli 2014

HaSatan!


Det mennesket gør sværest; er at overvinde sine indre energier, energier der er bundet i tilbøjeligheder, vaner, tankemønstre …


I øjeblikket er jeg i en splittet tilstand omkring et spørgsmål der er fløjet gennem horisonten af min bevidsthed


Energier skal fokuseres på et sted.
Barrierer skal overvindes.
Ny territorium der skal indtages.
Det er en indre krig, ståsted skal styrkes.
Styrke altid forøges.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Mentalt dykke ned i dybderne, for hver gang yderligere end før – for at styrken kan blive stærkere

Den vej, eller den vej eller tilbageklang at melde – ih du store det kan smælde, vil tanken mig overvælde?

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Den mentale krigsskueplads, en slagmark med vælde.

Jeg er min egen fjende
Satan har altid været den ene del af mennesket der har fungeret som sin egen anklager.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

For hver en gang en anklage er lydt, for hver engang et lavvande er nydt, for hver en gang en stykelse stærkere mig i mit indre Univers mig bære.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Hver gang jeg opfanger en ydre frekvens er der en liden rod forankret i dybet af mit indre.



Er denne frekvens af en lidet flatterende karakter, eller endog destruktiv sindelag – er det op til mig om jeg vil erkende den og lade den vende til noget der gør mig godt, til en del af en øget mental styrke. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Notice