mandag den 22. september 2014

Livet er en oplevelse.




Facetter i minutter af smukke der fra evigheden lader sig hidkalde, smukt dalende med erfaring og oplevelse gemt i lommerne. Se som det drysser overalt, som små stjerner i luften, ih du milde for en hat, jeg tænke jeg må blegne, og tager et nøjere eftersyn af fadæsen!

Og se det er som om at alt pudres af funklende dejligheder der mine øjne tillader sig at skue. Det er som om tiden slår smut omkring og overalt. Og jeg ved og jeg mærke, blegheden var en unødvendighed, og drys af rose og violer atter på kind at beskue idet jeg ved at livet er en overvældelse af overvindelse at fejre!

Stjernedrys på næsetip, og lidt på hageflip der lader sig bestrøs og tænk som det lader sig falde på jord en tindre, og fluks er det at blomstrende anekdoter blomstrer op i fuldt flor, ja jeg tænke nærmest at det fordunkler fantasiens evne. Det er som om at de aromatiske skønheder overgår hinanden!


Stjernedrys at gribe, blomster at dufte, oplevelser at erfare, livet at åbenbare!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Notice