tirsdag den 2. september 2014

En drøm!







Jeg har en drøm i mit hjerte….

Jeg finder et ord der passer sammen med den
Jeg finder flere og danner sætning og flere kommer til

Jeg bygger ord om drømmen jeg drømmer, der støtter og værner
Tilsammens masser af tanker der understøtter hvad der skal til

Jeg finder karton og klipper den ud i silhuet
Alt det jeg gør det gør en effekt

Jeg tegner og fortæller i et væk

Jeg stiller mig op på en kasse
Speakers corner og råber fra hjerte ud

Her er min drøm!

Jeg holder i hånd jeg værner og skaffer dig grobund 
Du vokser dig stor du vokser fra diffus til virkelighed
Finder på ideer af mange de kommer en efter en i flæng og i stime 

Jeg har en drøm!

Jeg bygger med tanker, jeg bygger med ord, jeg gør nogle tiltag, alt det jeg gør holder sammen om og værner om og understøtter

Styrkelse af drømmen indtil – smiler – og der er plads til en ny drøm

På den måde manifæstere jeg min drøm

Drømmen!

Kan en sige at der er forskel af en drøm, en lille eller en stor.
Jeg personlig tænker lidt at alle drømme er store drømme. Alle drømme er opnåelige punkter for det enkelte menneske.

Min drøm er en del af mig, jeg vil gøre mig til en del af den drøm.

Så er jeg parat til den næste drøm…..

Og den næste

Og…….

Nogle ideer er gode ved netop den der drøm.
Andre er bedre et andet sted.

Leg lidt med det ~ smilende overraskende dejlig ~ du vil selv finde de ideer som netop passer i din situation


 og du ser resultaterne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Notice