lørdag den 13. september 2014

https://www.youtube.com/watch?v=Kd1rBO6s2Is


God morgen for en dejlighed

Livet er ikke hvad dagen byder
Livet er hvordan jeg tager hvad dagen byder

Jeg har en god dag. Jeg vil have en god dag. Jeg plukker de smil der kan lade sig finde. Tidsel og tornekrat det lader jeg hvile og går videre.

Jeg er den der bestemmer omkring dette.

Der kan blive kastet med episoder. Der kan blive strøet med ord i flæng.

Overalt

Hvad ønsker jeg af dagen ~ hver en følelse jeg lader opblomstre i mit indre univers ~
Jeg er en magnet, jeg tiltrækkes af hvad jeg udsender ~

Jeg VIL have en god dag ~ jeg har ligeledes altid en forventning om at din dag også blive en god dag.

Den attitude jeg møder mit medmenneske med ~
Jeg er den jeg er ~ så jeg kan være lidt opmærksom på, hvordan er det lige at jeg agerer når jeg møder konge eller staldkarl.

Jeg er den jeg er, og det er jeg glad for. Jeg lærte mig vigtigheden af det at kunne lide mig som mig er.

For hvis jeg ikke kunne det ~ se da måtte jeg jo justere på hvad jeg som person indeholdt.

Livet er en lærerig anekdote.  
Lad os hver især dog kende og gør livet til en morsom lærerig anekdote!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Notice