tirsdag den 2. september 2014

Hvad er sandheden?


Jeg vil kende sandheden, det er et løfte jeg afgav, til Gud. Min opfattelse af hvad Gud er gennem tiden der er gået taget en anden form må jeg erkende.


Ved at stille spørgsmål og sammenligne på kryds og tværs med de oplysninger der allerede var lagret som viden i den grå tågebanke på øverste etage, skemata er det nogen der ville kalde denne suppeurt.


At stille et spørgsmål er en invitation til at ville finde en eller anden form for indsigt, eller oplysning af en art.


Stiller jeg et spørgsmål bør jeg forberede mig selv at der kommer et svar, måske er svaret en stor overraskelse for mig.


¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Som alt i det ganske og så dejlige Univers er der dualiteter at finde og lære af i alt.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤


Et løfte afgivet, og hele Universet samarbejder ind i mindste detalje for at løftet indfries.


Desuden kan jeg varmt anbefale at der bør investeres i en bredskuldret rustning til at kunde modstå presset af uindpakket og rå selverkendelse!










At kende sandheden er også at leve den. Sandheden er en ubøjelig enhed. Jeg mener, hvis jeg fortæller at jeg holder af farven grøn, der kan nævnes utallige afskygninger og varianter indenfor den grønne skala. Sandheden er enkel og ligetil og altid den samme.


Den gør stærk, for en del af det at leve sandheden er at krænge alt usandhed ud af hverdagen. Svagheder bliver frasorteret i svinget!


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Hvad er sandheden vil du måske spørge?


Sandheden er ALT 

Alle har vi fået glimt heraf
Alle har vi forskellig ballast af finurligheder og antagelser at forholde os til undervejs

Alle er vi tilsammen en del af sandheden og sammen kan vi fjerne forhindringer og modstand


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Notice