lørdag den 23. august 2014

Tilgive er et uundværligt stykke værktøj for mig som menneske.



Bare som det er beskrevet i den del af Bibel der er efter en bestemt korsfæstelse – lader beskrive


At alt jeg giver ud returneres til mig


Ja helt ærlig jeg kunne ikke huske ordret og vælger at finde skriftsteder af få:


Mat 6:14 Thi forlade I Menneskene deres Overtrædelser, vil eders himmelske Fader også forlade eder;

Mat 6:15 men forlade I ikke Menneskene deres Overtrædelser, vil eders Fader ikke heller forlade eders Overtrædelser.


¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Jeg bruger tilgivelse når som helst og hvor som helst
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Og i det omfang som der er brug for!

Jeg kan møde noget der skabe en fortrædelighed i mit indre
Hvad som helst der kunne have en årsag af en negativ vibration!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Der er så meget der kan ligge og skvulpe i mit indre univers. Savtakkede formationer der gnaver mig en grumhed til – ja større og større – det vil ingen ende ta´

Se den der gjorde fortrædeligheden, måske den ingen anelse har herom, jeg det ikke vide

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Jeg har tilbøjelighed til at bruge tilgivelse OVERALT i min hverdag. Nogen ville måske mene den er rivende gal!

Jeg har brugt den omkring alt fra tiden der svandt i svinget, småtterier ja mange ville kalde det ingentingheder!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Ligeledes bruger jeg omkring
Det jeg hører
Det jeg ser

Et eksempel jeg vil lade træde frem her:


Jeg så et klip, en sekvens af fortrædelighed
Det gjorde ondt, hvorfor jeg havde valgt at tillade mine øjne denne oplevelse lader jeg stå ud i det uvisse!


Jeg tilgav den ene mand
Ligeså tilgav jeg den anden
Jeg tilgav det menneske der lod kamera føre
Jeg tilgav et barns fortrædeligheder
Jeg tilgav den lille – med tanke om du bliver stor og vil lære at tilgive
Jeg tilgav hvad end hvor end forældre til barnet måtte være


Den sekvens vil jeg ikke komme nærmere ind på. Den gjorde ekstrem stor kaosagtig tilstande i mit indre i tid derefter,


Jeg tilgav, jeg tilgav, jeg tilgav….jeg blev ved med at tilgive
Indtil kaos blev stor stor ro – det tog længe.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Se det omkring tilgivelse var noget af det første jeg tog til mig i min vandring som Torah Tovlig

What I think, I create
What I feel, I attract

What I imagine, I become

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Notice