onsdag den 6. august 2014

Mennesket lever i frihed under ansvar.





Jeg er givet en evne
Jeg er givet en mulighed
Det lille nu


I erkendelse og taknemmelighed af at jeg har gjort hvad der bragte mig hid i dette nu


Kan


Jeg læner mig i mit hjørne af velvære
Jeg finder ind i rummet af stilhed
Jeg lader mit indre omsværme af noget jeg henter på den anden side af horisonten


Det jeg gerne se ske
Tænker jeg i vendinger som fakta – det er sket


Sammenligner jeg hvad er med hvad jeg gerne vil hen til – se da er det at jeg virkelig kan se stort grundlag for at fastholde du dejlige tanke og give den styrke, desto mere, desto oftere jeg holder om den – desto stærkere lader den sig bundfælde i dybderne af mig indre.


Tiden er det krydderi der skal til
Jeg flyder i mit lille dejlige nu
Og glædes mig derved


Let flow and let go!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


Focus on what you want instead of what you do not want

Nothing is what it is until you relate it to something
Point of view is determined by what you observe is related to.

For every action there is an equal and opposite reaction
Be careful what you wish for because you will get it.

Everything has an opposite

Everything has a natural cycle

Everything takes time to manifest


Energy moves in and out of physical form





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Notice