onsdag den 20. august 2014

Dagens klumme!






Godmorgen en dag du dejlighed at fortolde

Jeg starter altid dagen på et trin med overskriften positiv!

Jeg smider et lille smil til det ganske Univers så mægtig og stor!


vaner kan bygges
Vaner kan brydes


hvad vil jeg bryde
hvad vil jeg bygge


hvordan kan en brydende vane af vanvare mon bydes ||
Ups – det var et lille sidespring!!

Interessant en nemhed det lader sig gøre og gisse – bare du hjule og gigge du modsatte da gøre

”hvor svært kan det være, du blot det modsatte må gøre”

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


Uanset hvordan du plejer at entre din morgen

………


Kære lille magnet.

Du tiltrækker det du ud i universet lader flyve!


God morgen du mægtige Univers hvor er jeg glad for at entre denne din dag 


Se det er en hilsen der er en vane med glæde af det gode at lade sig lægge til en hverdagsbegivenhed!  

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Mit løfte af i dag er at etablere og holde fokus om



Det jeg ønsker

Alt andet lader jeg falde!


Flow, blow and let go!

Mine fodder betræde blomster af glæde - Tidsler om end de måtte være, jeg ænser dem ikke, jeg blomster af velvære vil nære.

Mit fokus jeg entre og altid går imod – hvis jeg siger – jeg vil IKKE

Og så tilføje et eller andet – se da er det at netop der er det jeg havner

Sikkert, totalt sikkert, exstraordinært totalt sikkert punktum



Så der jeg bestemt ikke ønsker at lade mig befinde – jeg modsætningen omfavne og gerne jeg former en ramme for extra at godtgøre fint jeg er på vej jeg komme. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Notice