søndag den 10. august 2014

Har du lyst til at surfe på livets ocean?

Vandt til en vane
 ~ vidunderligheder brede

Universet det kører som altid
Banen er lagt svinget er stragt

Loven er, var og vil altid være
Menneske du foranderlige stratosfære

Loven den suse omkring hjørne og huse
Vinden den bærer, usynlig den stærke

Livet er en blomst der kører i cirkel at dufte og lære
Livets blomst kører altid og evig menneske det briste og bære














Alt i det vidunderlige universelle Univers virker som en fastlagt vidunderlighed

Menneskets viden og lærdom er at kortlægge omkring livets blomst, det er det mønster vi er i stand til at indtage læring i.

Universet er energi!

Mennesket er en del heraf!








Hvis du noterer dig hvordan livets blomst er opbygget og ved dette, da ved en også at hvis et menneske er et sted omkring bevisliggørelse af Universet – da er det at et andet menneske der måske har sin bevidsthed forplantet et andet sted – da er det stort set en umulighed for det menneske at lade sin bevidsthed absorbere hvad der bliver kommunikeret.

Vi som art har hang til at lade træde vande i vores higen efter at forblive i den behagelige komfortable zone af vane……

Dette er en total umulighed!!

Universets lov ER EN REALITET der ikke kan ses, men en kan se resultatet heraf.








Hvis jeg som enkelt individ forsøger at undlade at udvide min bevidsthed, så er det at den vidunderlige LOV arbejder og jeg skubbes af sted.

Jeg valgte at surfe på vandene af loven. Jeg valgte at lade min næse indfange duften af magten i vindens susen. Ved at kende loven, kan jeg ved at være bevidst i mine valg i min hverdag være en faktor der kan være ”styrende” …..

Jeg sejler på livets vande, jeg er et liv, jeg er en del af livet, livet er en del af mig. Der er et formål med dette, det kan jeg så begynde at tolke på. Og så begynde at leve i min hverdag hvor mit indre univers er i balance.

Ved at kende loven kan jeg ved hjælp af at ændre mit vanlige måde at tænke og reagere, kan jeg skabe grobund for at der indtræder en anderledeshed i min hverdag – som jeg kan influere i retning til noget der forekommer mig meget bedre end meget værre.

Vi lever i en frihed under ansvar.
Jeg er meget ekstremt frit stillet til at bestemme om jeg frasiger mig den mulighed der er at erobre kendskab af Universets love.

Jeg er meget frit stillet til at vælge, og fravælge.
Men
Er jeg parat til at leve i konsekvensen af henholdsvis valg og fravalg?

Jeg mener, uanset om jeg ønsker at kende loven, og derved have mulighed for at gøre min indflydelse gældende. Eller ønsker jeg at leve i den globale trædemølle og så ellers bare acceptere at det der nu sker det sker bare og så må en forsøge at få det bedste ud af hvad der nu skete.

Måske er det på sin plads at se på hvad er det der sker rundt om i den store forlystelsespark som kaldes Jorden.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
ALT er energi i universet!

Tanke, ord der tales, ord der skrives, gerninger der gøres.

Hvilket ender ud i
Følelser der skabes.
Mine følelser er det Universet responderer på.

Jeg lille menneske, jeg lille energiform er en magnet – det jeg udstråler af energier, følelser jeg skaber via tanke, ord og gerning,  er hvad Universet giver tilbage til mig.

Hvor er det egentlig vidunderlig enkelt og ligetil.







Bibel er en livs manual til mennesket. Den er bygget op så ved at leve denne, kommer mennesket til at leve i harmoni med Universet.

Gennem mit studie af Kabbalah – Bibel er en Kabbalistisk bog (En bog af mange) der er skrevet af et menneske der studere Kabbalah, lærte jeg at det eneste sted i Universet som jeg kan gøre en ændring

Er i mit indre univers
Jeg kan ændre min bevidsthed

Enten kan jeg udvide min horisont

Eller lade være – og så leve med hvilke konsekvenser dette giver en.






 Stort set kan det siges at Kabbalah er en videnskab der kan lære mig at kortlægge alle energier i Universet.





Kabbalah er skal være enkel
Kabbalah er enkel

“As above so below as within so without”
Bibel er enkel også

“Gør mod andre som du ønsker andre andre gør mod dig”




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Notice