søndag den 17. august 2014

”Alt det der sker, sker som en respons på en handling.”




Der er ikke velsignelser ej heller forbandelser
Kun reaktion på en aktion


Med hvad jeg tænke, sige og handle, se det er mursten skænket af Universet det Universelle – og jeg alene vil råde, regere og traktere skråstreg eller maltraktere med disse i flæng og erindre


At det jeg slynge i det ganske Univers af sted, se det jeg lille magnet mig trække og i livet vederkvæger…


Det jeg tænker
Det jeg siger
( ;) Det jeg skriver )
Det jeg gør


Det udgør en noget der vækker en eller anden følelse i mit indre univers. Det er noget jeg er ganske meget påpasseligt med at styre lidt på.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤





¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Jeg er den der har lagt min hverdag som den har formet sig til nu.
Jeg er glad for at min dag har formet sig som den har gjort til nu.


Ved hjælp af byggestenene i det vidunderlige Univers
Kan jeg vurdere og forme til hverdage med meget bedre og bedst.


Universets love er klare og jeg kan sige med uden dikkedare:

Jeg har en tanke så positiv og jeg har en forventning og viden til at positive tiltag er responsen til hvad jeg sende af sted!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Notice