tirsdag den 13. januar 2015

Hvad indebærer det – det at stole på Universet!



Stole på andre mennesker siger den dygtige healer!!
Ih hvor vel, tak skal du lige have for en sutsko!!

Hvorfor dog stole på mennesker!
AK og ve ~ hvordan er det nu lige jeg dog gøre det!!

Jeg har studeret Kabbalah. Det er stort set kortlægning af energi i det ganske så kolomonorme og perfekete Univers.

Så ved jeg jo også hvad der er at gøre!

Der er et sted i dette fantastiske Univers jeg kan gøre en ændring ~ der er et eneste sted i dette fantastiske Univers jeg kan gøre en ændring OVERHOVEDET ~ og det er – smiler - lad so bruge ordet modificering af mit indre univers.

Når jeg foretager en ændring i holdning omkring et eller andet – så ekkoer det ud som effekt i Universet – på alt og alle jeg derefter kommer i kontakt med.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Universet arbejder i cirkler – alt er i cirkler – et døgn består af nat og dag – se det er lige den mest indlysende cirkel jeg kan drage frem fra tågebankerne på tagetagen!

Så det jeg springer ud i er

Stole på mig selv!

Stoler jeg på mig selv?

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Jeg ved jeg er kommet lysår inden for netop dette område – men erkender at det ikke er godt nok – for ellers ville jeg ikke have haft en kvababbelse ved det at skulle stole på et menneske, et andet menneske!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

En anden cirkel heri er det at stole på ~ ja kært barn har mange navne, nogle foretrækker at bruge ordet Gud, andre har andre navne – jeg er indenfor sfæren af Kabbalah og nøjes med at skrive ”Kilden til alt liv”

At stole på Universet!

Stoler jeg på Universet, stoler jeg på kilden til alt liv?

Hvis ikke jeg stoler på mig selv, så stoler jeg heller ikke på Universet i den grad som jeg vil.

På det her tidspunkt vil jeg begive mig ind i tankernes verden.

Nåe ja – healer – stor respekt til Kirstine Nielsen – havde også anbefalet mig at bruge tid på at meditere. Det er det land jeg drager til nu, så ser vi hvad jeg finder på at skrive derefter. 



¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Tid traver af sted, ya den løber ligefrem siger jeg dig!
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Jeg smager på stole på. Jeg dribler lidt omkring med det, sådan lidt på tværs og kryds, både i ring og alt muligt.

Jeg taber det lidt, jeg samler det op, og holder det op ved siden af mennesker jeg har kendt. Det begynder at ligne mig et ord jeg kan forholde mig til, ja ligefrem bruge til noget – noget fornuftigt mener jeg!!

Jeg kan holde det op imod spejlet uden at jeg løber skrigende bort!

Tænker lidt på hvad der er sket gennem den tid jeg har travet på kloden den globale ~ og finder Universet for troværdig, tillidsvækkende ~ jeg stoler på Universet!



Jeg favner og stoler på kærligheden der strømmer mig imøde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Notice