mandag den 19. januar 2015




En lille sten på stranden jeg samle, ser nøje og tager omhyggelig sigte, at havet jeg ramme…

Og se ringe der brede sig små, større og så videre.

Ligeså er ord der ytres, der er en effekt der lader sig brede ud i det ganske så store Univers af dejlig og mægtig så snilde.

Med det lille ord der ytres en energi, effekt af lidenhed der anes, og dog det bredte sig til stor større og det ingen ende tog.





Aktion ~ reaktion

Alt der siges haver en effekt af formidable! 





¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Kategori positiv
Kategori ikke positiv

Hvilken overskrift er det jeg ønske at pådutte de ord jeg bruger og drysser og se som det smutter af sted…..

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤




Nåe ja vand det lod jeg være en del af linjerne disse et eksempel jeg bragte!

V A N D
Alle disse lyde jeg bringe frem – se de er ekko i hver en celle af mig!

Nåe ja – menneske af vand og sand og tanke er du støbt!

Nåe ja – ud over dette så er det sådan at uanset for ord jeg vælge og vrage, se disse følelser i universet – mit det indre bliver skabt, og ih hvor det kan rungre, dungre og bulder med brag af format ~ dog ser du, jeg foretrække de der skaber, ro, balance, omtanke, ih hvor vel. Fredelighed og nysselig en tanke.

Alt det jeg sende, alt det jeg bringe – alt det Univers af gigant majestæt og virkelighed ~ lader bringe tilbage med sikkerhed.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤





  
De ord jeg siger om mig selv – går ind og er en del af den jeg er!
De tanker jeg gør om mig selv hænger hånd i hanke sammen med de ord jeg har for vane at bruge om mig selv i daglig tale!

Disse og demse kan hænde og blive en vane!
Vaner kan brydes!
Ved jeg.



Spurgte sønnen den yngste for ikke så længe siden: ”Har du nogen ide om hvordan et menneske kan bryde en vane”

Jeg elsker det der forsigtige, langsomme, intensive og meget tålmodige blik han kan bruge når han gerne vil understrege at det er da noget den mor burde vide agtig!

Overbærende var tonefaldet: ”Mor, du gør bare det modsatte af vanen”

Kan jeg sige at den linje nu er blevet en kærkommen læresætning for hele huset!




¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Torah er menneskets spirituelle vej – det er Torah jeg har brugt på min vej.

Torah gør stærk. ALT det som er skabt af Skaber er godt er Torahs budskab – det var det jeg forholdt mig til og kom ud af mine selv destruktive tanker.

Tankemønster en vane, tankespind kan ændres.

Som løgringe af lav selvværd blev alt negativ skrællet ud og erstattet med stærk og styrke.

Torah gør stærk, hvert et lag af selvforagt og negativ selv syn blev ~ smiler ~ kunne jeg måske skrive: ”brændt ud uden bedøvelse”

Har jeg en tanke om mig
Har jeg et ord at bruge om mig

Så garanterer jeg for at det er KUN noget positivt!

Måske et menneske jeg møder har en negativ mening om mig – det er mig ligegyldig – det er vedkommendes holdning – det er vedkommendes problem.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ 





Jeg lærte mig at værdsætte mig.
Jeg lærte mig at holde af mig.
Jeg lærte mig at elske mig.

Som den jeg er.
Jeg lærte mig at acceptere at alt det jeg havde gjort før ikke er det menneske jeg er i dag.

En stor del af at elske sig selv som den en er, er en accept af at fortiden ikke er at ændre – men jeg kan aflægge VANEN med at tillade dette at undertrykke det menneske som jeg er blevet!

Der er et ord jeg værner i mit hjerte.
Der er et ord jeg ynder at bruge overalt og til alle tider.

Tilgive.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤




ALT starter som et lille frø inden i det enkelte menneske.
Vil jeg nogen noget godt, må jeg lære at gøre mig selv godt først.
Vil jeg kærligheden – må jeg lære at værdsætte og elske mig som den jeg er. Cirklende Univers du gigantigste, alt er i cirkler her – den del der var mig som jeg ikke brød mig om forsvandt ud i intetheden – som om det menneske ikke nogensinde havde existeret.




Hvorfor er det nu lige jeg vælger at bruge ordet modermælkserstatning som overskrift?

~smiler~
Giv mig et bud, og jeg vil fortælle om du fandt det rette!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Notice