fredag den 26. december 2014

Frihed Frø!




God nat
God dag
God aften 

God morgen










Hver dag er en gave
En lille perle der har ladet sig drysse fra evighedens favn

Livet er

En konstatering, et minde og vejen frem
Det at eksistere i nuet, er at bruge den viden af i går til noget der bringer den enkelte til noget der er langt meget mere fordelagtig 






Hver nat, en guddommelig fredelighed for individet at drømme, for at lade sig vågne med en styrkelse til

En ny dag

En ny dag til at gøre noget der kan gøre en forskel





  
Universet er betingelsesløs kærlighed
Det Universet har at byde på er netop
Betingelsesløs kærlighed

Vil jeg som person nå at gøre noget der tilnærmelsesvis ligner en forskel

Kan det kun hvile med roden i betingelsesløs kærlighed

Livet er et valg
Ligeså er det at træde i sporet af betingelsesløs kærlighed






God nat
God dag
God aften 

God morgen


Lad ikke god morgen blive godnat

Hvad vil jeg bruge det klenodie jeg så forunderlig er blevet given til
Vil jeg bruge min magt af frihed til at kue den betingelsesløse kærlighed med min egoisme



Eller……….



Så et frø af kærlighed der kan danne samhørighed med fredeligheden i evigheden 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Notice