mandag den 15. december 2014

At stille spørgsmål ved tingenes tilstand!



Et menneskes liv…






Er at sammenligne med bevægelsen af en arm. Buen er lagt, den fortsætter, fortsætter og fortsætter.
Det synes som er alt er fastlagt og en stivnet bevægelse.
Jeg fortsætter på den støvede landevej – det er som om at alt er ved det samme – sådan ligesom i altid!

Vil jeg noget der er noget andet end det noget jeg er i ~ da må jeg vælge at gøre noget ~ andet ~noget nyt!

End vandt til!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Et nyt ord, måske stille et spørgsmål, gøre en ændring omkring en holdning – tænke en ny tanke.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


Universet er energi, alt jeg gør, alt jeg sige eller skrive alt jeg tænke eller tale – ved at bruge af vore virkemidler skubber vi til den energi der er – ud i det ganske Univers.

Hver gang jeg bruger af energi – påvirker jeg energi.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
En handling er ikke at ændre eller at gøre om.

Den effekt dette forårsager, er ikke at ændre………
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Men jeg kan lære mig at begå mig i de energier der er i det ganske so kolomosale Univers ~ så kan jeg i mit lille nu, begynde at influere på det der er så det derved sker en ændring i ønskelig retning!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Et nye jeg tilføjede i min hverdag får over tid en ny vinkel på min arm og den bliver bevæget i en anden retning!

Min hverdag begynder stille og roligt at ændre sig i form og filur!

Så er det at jeg kan benytte mig af den frie vilje jeg er givet!
Jeg kan selv bestemme i hvilket tempo jeg ønsker at tilføje ændringer i min hverdag.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Et er sikkert helt og aldeles – stilstand er ikke ej noget der findes i det magtfulde Univers.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


Leve en hverdag, tage beslutning om at det er mig der er ansvarlig for det vidunderlige liv jeg er blevet givet.

Så udvides horisonten ~ stille og roligt en kan skue så klart en stjerne på himmelens bue!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Notice