torsdag den 6. november 2014

Vil du gøre en forskel?



Hvordan kan man undgå det uundgåelige?

Således var mit spørgsmål til en Kabbalist.

”Søg at samle de der ligeledes ønsker at gøre en forskel.” var ordene der blev brugt for at besvare mit spørgsmål.


Gennem Kabbalah kan en kende hvad er der lige der sker. Og hvorfor.


 Hvad var mon min bekymring, hvad var det der drev mig at spørge i første omgang?


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Danmarks vej imod en meget mere voldelig religion end den nuværende.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


Dette var hvad jeg havde i tanken såmænd. Jeg ved gennem de få små tider jeg har brugt i studie af Kabbalah er min viden således – om Danmark du dejlige formår at ændre dig den vej du i øjeblikket træder – da kan dette uundgåelige blive at ændre og en anden vej vi så gladelig traske og trave.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Nu er det ikke fordi at jeg kender så mange mennesker. Så nu vil jeg forputte mig ind i at hitte hvad og hvordan. 














Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Notice