lørdag den 8. november 2014

Hell No!!



Jeg ved det jo!

Alt sker fordi..........
Alt sker med henblik på..........

Der er en årsag……….
Der er en grund……….


Jeg ved og jeg ved og jeg ved og jeg blev ved med at vide det.

Trods det lod jeg mig paralysere af min uvidenhed.

!!
!!


Har jeg haft et spørgsmål……….

Den viden jeg søgte dukkede op – det rette menneske med den rette viden lod sig indfinde.

Har jeg haft en higen efter dette eller hint……….

Sådan lige pludselig befandt jeg mig midt i det.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Trods min viden
Trods mine oplevelser

Lod jeg min uvidenhed dække mit synsfelt.

!!
!!

Kabbalah lærte mig at

Er der noget jeg gerne ser anderledes

Da er der et at gøre
Nemlig at gøre en ændring det eneste sted hvor jeg lille menneske kan ændre noget………

At dykke ind i mit indre univers og finde

Hvad der kan forårsage tingenes tilstand

Og hvordan er det lige jeg kan gøre mig en ændring i netop den retning som jeg kunne have i tanke.

!!
!!

Efter år ved depressionens larmende stilhed hvor en bare trækker sig fra alt og alle
Efter år hvor familien har været ramt af sygdom

Har det faktisk været pisses vært at finde ud af at vende for atter at kunne omgås mennesker.

De mennesker jeg holder så meget af.
Alle mennesker.

!!
!!


!!
!!

Gen 3:24  og han drev Mennesket ud, og østen for Edens Have satte han Keruberne med det glimtende Flammesværd til at vogte Vejen til Livets Træ.

!!
Jeg indåndede luft i helvede og rakte min hånd ud efter Edens have.

Jeg blev hevet fra helvede og følte en overvældende blød, blød, omfavnende helende kærlighed.

Det er ikke så nemt at beskrive.

Det er ikke noget jeg har fortalt så mange mennesker – jeg havde ikke de fornødne ord omkring hvad var der egentlig der skete. Og måske havde jeg heller ikke det mod det krævede.


Det har jeg åbenbart nu.


Fra det ene øjeblik til det næste var jeg givet en indre glæde der bare flød og flød og – ja det første år var jeg overhovedet ikke i stand til at LADE VÆRE MED AT SMILE.


Det kan jeg godt nu. Men jeg har stadig den vidunderlige glæde som jeg dengang så underfuld blev bevilliget.





Meget er sket. Mange oplevelser har jeg haft ~ så det at gemme mig bag uvidenhedens briller er så totalt tåbeligste jeg overhovedet kan forestille mig!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Notice