fredag den 12. juli 2013

Bøn


Skaberen – mange mennesker har mange forskellige navne – hver især finder vi vel hvilket der passer os bedst

Skabende lys – andre ville bruge ordet energi
Skaberen skabte en skabelse

For at tilgodese denne med alt det hjerte måtte begære
Det er dig of mig – smiler – blandt andet!

--------------------------------------------------------------------------------

Mit liv er min bøn
Det ønske jeg har i mit hjerte bliver mig givet

Mine ord – de jeg bruger i tale de jeg bruger på skrift – før jeg kan bruge disse er de en del af mig – jeg er en del af dem – jeg bruger de ord der er min holdning ------------------------------------de ord jeg bruger er en del af mit hjertes ønske


Mine tanker – åh så blomstrende tanker – kaotisk og dræbende de kunne være – se det er så et stadie en kan få bugt med – tanker bølgende vibrerende tanker der vibrerer ud i hver celle af min krop – store dele af menneskets krop er vand – konstruktive positive tanker der gør mig godt har jeg besluttet mig jeg vil tillade mig hver dag.

Mine ord
Mine tanker

Mit hjertes fylde mine ord og mine tanker - på disse baserer jeg mine handlinger og gøremål altid --------------------------------- Det jeg går og gør, er en del af min hverdag – en del af min bøn

Det er disse der danner rammen for hvilke følelser der kunne dukke op i mit indre univers

De følelser jeg tillader at der dukker op i mit univers er i ekstrem høj grad en bestanddel af min hverdag som jeg kræser og kredser om – så er jeg helt inde i det dybeste det essentielle – mit hjertes tanker

--------------------------------------------------------------------------------

Det Universet gives
Det er hvad Universet giver

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Notice