mandag den 23. februar 2015

Nu styrer!




Universet du gigantisk perfekthed ~ alt er energi.




Min tanke jeg tænke ~ en energi er forårsaget ud i perfektheden.

For hver tanke jeg tænker bevæger jeg en energi!

Om jeg så udtaler den tanke ~ smiler ~ det er en lydhør energi jeg bevæger.

Ud over at: jeg tænkte en tanke, jeg satte ord på selvsamme tanke, den blev luft båren ~ og jeg hørte mine ord, den lydhøre tanke.


Der sker noget med mig menneske når jeg lytter til noget.
Det jeg hører bliver en bestanddel af mig.
Jeg blev utrolig nøjeregnende med hvad er det jeg ønsker at tillade mig at trænge ind på mine enemærker.




¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Tænker du på at det du lytter til bliver en del af dig?

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤



Der er et område i mine energier jeg ønsker at der bliver styrket!

Jeg har taget en beslutning.
Og jeg finder ordet der passer til netop den energi som det måtte dreje sig om.

Jeg er……….

Overvejende stor sandsynlighed at jeg har været inde omkring dette før..........

Overvejende stor sandsynlighed at jeg vil entre området dette senere igen……….

Jeg fandt et område i mit indre univers, hvor jeg havde brug for styrke.




Jeg havde måske nok altid været klar over at et tiltag kunne gøres nødig ~ stort smil ~ der var så mange andre områder af egenskaber der havde langt større brug for tiltag af støtteforanstaltninger!

MEN NU!!

Er der tid.

Mit fokus er på netop dette område.
Jeg ved, om jeg tænker en tanke imod opbyggelse – imod det sted jeg ønsker styrket ~ ja bare det at omtale tingenes tilstand, er at understøtte en underminering af ~ det at styrke.

Al tanke, al tale ~ er energi jeg påvirker
Det er ”mursten” af energi der bliver en del af mig!




¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Jeg alene er den der tager hånd om hvad jeg ønsker bliver en del af mit liv.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤




Jeg har noteret mig at jeg har nemmere ved at holde fokus omkring – et eller andet – dat eller dit – hvis jeg hviler i det lille nu jeg befinder mig i – og IKKE inddrager hverken fremtiden eller fortiden i dette formidable dejlige nu!!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Notice